پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
8571
-
الف
+

پخش قسمت آخر سریال «بچه مهندس»

آخرین قسمت از فصل دوم مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» امشب روی آنتن آی‌فیلم می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، قسمت آخر مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس» امشب روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌رود.

سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری در 2 فصل ساخته شده است. این سریال درامی اجتماعی و پر از خاطره است که داستان آن از دهه ۶۰ آغاز می‌شود و تا سال‌های آتی در دهه ۹۰ ادامه پیدا می‌کند. قصه «بچه مهندس» متاثر از رخدادهای تاریخی است و بسیاری از اتفاقات تلخ و شیرین این سال‌ها در آن گنجانده شده است. داستان سریال «بچه مهندس» در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که در سیر خط اصلی داستان اتفاقات مختلفی رخ می‌دهد که مخاطبان آی‌فیلم این روزها در حال مشاهده آن هستند.

قسمت آخر فصل دوم سریال «بچه مهندس» امشب ساعت 22:00 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و بازپخش آن نیز فردا ساعت 6:00 و 14:00 روی آنتن خواهد رفت.

آن دسته از بینندگانی که موفق به تماشای این سریال نشده‌اند، می‌توانید با مراجعه به اینجا (وب‌سایت آی‌فیلم در قسمت سریال‌ها) به آرشیو تمام قسمت‌های پخش شده این سریال دسترسی داشته باشند.

/ س م

 

نظر شما
ارسال نظر
بی نام

از ابتدای سریال،جواد من را بیاد کودکی تا حالا خودم انداخت.هیچ کاری نشد ندارد،اگر همت باشد.گاهی فکر میکنم خدا نوزادان بی سرپرست را سرپرستی میکند.که بهتر و تواناتر از با سرپرستان به بار می نشینند.تمام لحظات این سریال آموزنده بود،اگر توجه کنند.متشکرم

محمد معاو ی زاده

باسلام خسته باشی از دست کار ران لطفا مرسی سریال که به خوب فصل بچه مهندس۳ رسید پشت صحنه محمد معاو ی زاده شبکه آی فیلم بهترین داشته باشید ایام ماه مبارک رمضان تبریک می گویم ۰۹۰۳۸۲۰۵۷۸۸